יום שלישי, 1 במרץ 2011

פרק שלוש בבייבלייד יצא!

פרק שלוש בבייבלייד עידן המתכת יצא!
ולפני כמה דקות התחלתי את הפרק הראשון של סאקורה!

אז מה יש בפרק שלנו?
בפרק הזה האיש המסתורי לוקח את ציידי הפנים למקום לא ידוע, שם קיויה מזמין אותו לקרב!
ולא רק זה, קנטה מזמין את ג'ינגה לקרב גם הוא!
אבל האם ג'ינגה עוזב את העיר כמו שקנטה חושב? ומי ינצחו בשני הקרבות הלוהטים האלה?
קיויה וליאון או הזר המסתורי וזאב?
ג'ינגה ופגסוס או קנטה וסאג'יטריו?
הכל יתגלה בפרק השלישי...

חדשות גרועות
מצטערת, אושר. אבל מהאתר שאני מורידה ממנו את הפרקים אין רנמה 1/2, וחבל...
אבל, אם כל אחד מהגולשים שקוראים את זה מעוניין שאני אתרגם אנימה כלשהי (לא כולל נארוטו שיפודן, שאמן קינג, אינויאשה ויו יו האקושו. בגלל ש"אנימה ספין" מתרגמים אותם), אני אתרגם אותה ברצון, רק שזה יקח זמן כי אני מתרגמת גם בייבלייד וסאקורה במקביל.

6 תגובות:

  1. ערב טוב Tsubasa חבל שאין לך סקייפ אז אני אעלה לצפייה ישירה את הפרקים שאת שמה להורדה ואפרסם בתגובות כאןשכך מי שרוצה להוריד יוריד מי שרוצה לראות באינטרנט שיראה מקווה שזה בסדר ואני רק עוזר לך :)

    השבמחק
  2. אהה ואם תוחלי להעלות לשם את הפרקים להורדה אז כך אני אוריד יותר מהר ואעלה לצפייה יותר מהר ואם את צריכה חשבון אני יכול לתת לך את החשבון שלי להשתמש בו באתר

    השבמחק
  3. אפס שחכתי לתת לך את האתר חחחחח
    http://upload-il.net/he/


    זה האתר :)

    השבמחק
  4. את יכולה לתרגם יו יו האקושו??? זו סידרה יפה ובאנימה ספין קדוש הודיע שהוא הוציא את פרק 201 ושהוא לא מתרגם את זה יותר(את לא חייבת רק שואל?)

    השבמחק